söndag 19 januari 2014

stal denna från lenores blogg heheheiehieeihje va ska du göra

Har du ett par rosa stringtrosor? hihi ja oh så dirty.
Vem var den senaste du pussade? maggie. ni trodde jag skulle säga raymond men nej jag pussade min hund.
Gillar du någon nu? Ja, givetvis.
Vad gjorde du inatt? Snusade på Raymond.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blev gravid? Ja, det skulle jag.
Hade du blivit glad om din kille skulle fria till dig? oh shit o herregu ja
Klackar eller sneakers? Beror på vilket tillfälle, men klackar är sexy as oj
Kjol/klänning eller jeans? Jeans.
Äkta hårfärg? Ja. eller om jag har det eller vilken som är min äkta? isf är de svart
Nuvarande hårfärg? Svart.
Frisyr? Pocahontas
Sko strl? 36-37
Civilstatus? raymond+linda=sant hihi
Har du någonsin vart kär? Ja, jag e ju de
Tror du på kärleken? Ja. Eller jag tror på Raymond.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja, men bara i några dagar, sen gick det över! puuh
Har du någonsin krossat någons hjärta? Ja, åh dumma :(
Har du någonsin blivit kär i din bästavän? Raymond är ju min bästis o min kärlek så ja
Är du rädd att starta ett förhållande med någon? Skulle ej falla mig i, jag har ju ett!
One night stand eller förhållande? Förhållande ofcåååååse!
Vild fest eller romantisk hemmakväll? Beror på humöret och börsen
Telefon/facebook kontakt eller face to face? Telefon eller face to face, pallar ej skriva om saker typ
Har du någonsin gått på bio ensam? Nej, men skulle lätt kunna hahah
Saknar du någon just nu? Farfar
Är du glad? Oftast!
Kan du vara på fest utan att dricka? Ja, om jag måste. Det är astråkigt heh. Man sitter där ba jaaa hej xD :p vink*
Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej, jag gav mig på en gång. Dom: "du e full!" jag: "nääjaaa de e ja"
Har du hund? Ja, 4 stycken!
Tror du på spöken? Ja, asså nån är det ju som öppnar skåpet ovanför kylskåpet som ingen i min familj når!
Skulle du vilja väga mer? Skulle inte ha någonting emot att gå upp.
Skulle du vilja dricka dig full nu? Hm ja
Kan du låta bli att prata i fyra timmar? När jag sover så ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar